27. april 2011

Shabby drømmer om Ullared!

Ja, jeg har vel sett Ullared på TV et par ganger og vridd meg over hvor "harry" det går an å få ting til å fremstå på TV. For et par måneder siden kom jeg over Ullaredbloggen som viser funn man kan finne på senteret. Og jeg må vel innrømme; JEG VIL TIL ULLARED!!!!


Kunne ønske de hadde nettbutikk for det er jo en lang reise ned dit..

Nydelig duftlampe

Var ikke denne kaffeboksen lekker? Ønsker meg veldig altså!!

Denne hadde vært snasen til klesklypene..

Nydelige kopper med roser :)

Fine rammer til familiebildene

Såpedispenser.. Heller ikke å forakte denne altså!

Nydelig stormlykt i shabby chic stil med engel på :)

Denne såpa kunne absolutt fått plass på mitt bad!

Teboks som er minst like fin som kaffeboksen jeg viste frem lenger oppe...
Så..... Har ikke dere lyst til å dra på shoppingtur til Ullared også??? Se gjerne mer på bloggen her: http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...