28. april 2011

Snart 30 år! Hva skal jeg finne på??

Den 23 mai fyller jeg 30 år! Tenkte å ha en liten fest med koldtbord, kaker og kaffe. Ber kun familie og nære kjære... orker ikke sånn party-party greier. Alle spør hva jeg ønsker meg og jeg blir like stum hver gang. Jeg holder på å slanke meg, så klær er liksom så vanskelig i og med at jeg HÅPER at buksestørrelsene skal ned litt snart også er jeg veldig sær i klesveien. Ønsker meg kopper, fat, kubbelys, duker og sånne flotte hjerter til å dekorere med i shabby chic stil.. men det syntes visst folk er kjedelig å kjøpe. Jeg ønsker meg støpenegler.. MEN vi pusser opp og jobber om dagen, så neglene vil jo knekke før jeg får dem på plass.

Tenk at det skal være så vanskelig å si hva man ønsker seg!!!!!


Ønsker meg en av disse brødboksene fra Kremmerhuset i grønt eller hvitt. Det blir nok snasent når vi får pusset opp kjøkkenet!

Denne kaffeboksen fra Kremmerhuset var jo heller ikke å forakte :)
Disse putene fra jysk er kjempe fine!


Foruten om dette må jeg ta med noen hint til mannen min.. for kjærestegaver er tydeligvis veldig vanskelig!!! hihi.... *fnis*

  • Frisørtime
  • Ansiktspleie
  • Undertøy, ja sånn som mannen også vil like :)
  • Romantisk kveld med levende lys og god mat (INGEN FOTBALL)
  • Make-up, velværeprodukter, smykker og stæsj.. Det er vel egentlig ikke såååå vanskelig!
Jeg tar imot tips til hva man kan ønske seg med åpne armer, og tar gjerne imot tips til enkelt koldtbord også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...