28. mai 2011

Kjøpt meg flotte polkadottkopper på salg!

Jeg har så smått begynt å samle litt på forskjellige ting med polkadotter! Søsteren min kjøpte en metallboks i rødt med hvite polkadotter på Kremmerhuset til meg forrige jul, og dermed var dottefeberen i gang!

I kveld dro vi en kjapp tur på Coop Obs for å ymse som vi hadde glemt. Og der kom jeg over disse flotte koppene til bare 10 kr pr stykk! Jeg likte de grønne veldig godt og mannen syntes de blå var veldig fine. Så da kjøpte vi oss 4 hver :)





Så dette var virkelig dagens funn på koppefronten! Ønsker meg både eggeglass, flere kopper og ymse annet med polkadotter på gjerne i mintgrønt, turkis, rosa, beige eller generellt pastellfarger! Sikkert ikke mannens favoritter, men nå har han jo i alle fall 4 blå!

***

Ha en fortsatt god lørdagskveld!

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...