24. mai 2011

Lag egne vintagebokser av gamle pringlesrør!

Flotte til å ha grillspyd i også :)

Jeg trenger mye bokser og esker til oppbevaring av tegnesaker, pensler osv.. Og ofte har det gått i norgesglass, tomme isbokser osv. Norgesglassene er jo greie, de er vakre og dekorative, men ikke alt er praktisk og oppvare i glass. Jeg trengte oppbevaring til linjaler, meterstokker og byggblyanter osv... det er jo IKKE pent å ha fremme, men vi bruker det såpass mye at det må være tilgjengelig.

Så da kom idèen om å bruke pringlesbokser her for et par månder siden :) Tenkte jeg skulle vise dere hvordan de ble seende ut :)



Samtidig som jeg skriver her inne på meg bare få tipse dere om en konkurranse inne på Shabby Charm :) Du kan vinne en tøff design genser og tights :)


Les mer om dette her: En gave til deg hos Shabby Charm!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...