16. mai 2011

Morgenstund har gull i munn. Hvordan er din morgen?

Nå om dagen er jeg sykmeldt etter et TIA anfall. Da får man masse tid til å lese :) På morgenen etter at lillegutt er sendt til skolen pleier jeg å sette pc'en i fanget og hvile litt. Deretter blir det en litt senere frokost på meg og litt kos i sofaen med minstemann.

Typisk frokost for meg er havregryn med musli evt litt nøtter eller blåbær.

Prøver å bytte ut kaffe med te, og er veldig stolt over å ha lært meg å drikke te uten sukker eller søtstoff!
Nå er klokken snart 11, og klesvask nummer 2 er i maskinen. I morgen er det 17 mai og jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Vi har bygget på terrassen i hele helgen, noe som har resultert i at det er helt bomba inne! I tillegg har jeg en bikkje med løpetid som drypper blod og røyter pels! ÆSJ!  Jeg vasker meg ihjel og 5 minutter etterpå er det på'n igjen!

I tillegg skal jeg bake en gulrotkake og en bløtkake etterpå.. Vet ikke hva jeg skal ha på meg i morgen en gang!!! Hjjelllllpp!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...