27. mai 2011

Nydelige uroer laget av havets skatter!

Jeg satt og surfet på finn og kom over disse flotte skjellene! Jeg tok raskt kontakt med dama som hadde laget dem og spurte om jeg kunne blogge om produktene hennes! Jeg falt så og si pladask for disse uroene og ønsker meg virkelig en slik en på badet og i kjellerstua hvor vi skal ha maritim stil i hvitt! Der vil de passe kjempe godt!



Du kan besøke bloggen hennes her:


Den er virkelig verdt et besøk! Masse flotte bilder og design og en gjennomført flott blogg! Håper jeg kan komme på det nivået en gang i tiden!


Nydelige skjell




Nydelig drivved! Det er så fint!!

Flotte perledetaljer!




Du kan også besøke henne her: http://epla.no/shops/karinestrand/


***

Når jeg ser disse uroene nynner jeg på denne sangen/diktet av Inger Hagerup :)

Sommerøya



Hav og himmel kinn mot kinn.
Motortøff og sønnavind.
Måkereir og terneskrik.

Hvite hus i hver en vik.
Sjøsprøyt over glatte skjær.
Ingen lekser. Ingen klær.
Men vet du hva det beste er?
Jo, hele øya full av svarte søte store bjørnebær

***

1 kommentar:

  1. Oi så hyggelig omtale =) takk for ros og fine ord.
    Hilsen fra Karine Strand

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...