25. mai 2011

Nydelige urteskilt av bestikk i shabby chic/industriell stil!

Nydelige vintage urteskilt.. Dette var herlig gjenbruk!

disse nydelige skjeene jeg fant på Etsy.com!! Ikke var de så dyre heller, så her skal nok jeg bestille litt ja :)  

Nettbutikken på Etsy finner du her:  






Også ukas barneglede:


Sjekk disse flotte knaggene ungene laget til jul for et par år siden.. De henger nå på badet og brukes flittig!




Nå skal jeg kaste meg i dusjen og ordne meg.. Minstemann sitter klar som et egg og venter i spenning på å dra på førskolen i dag. Tenk at barna mine har blitt så store at minstemann i dag skal på førskolen.. Det er som foreldrene mine alltid sa; Det er på barna man ser at man selv blir gammel...

Ha en flott dag alle sammen!

....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...