28. mai 2011

Prøver og knoter med nytt design på bloggen

Det var så regnfullt og dårlig vær i dag og ungene og jeg er ikke i form..  Så jeg ligger på sofaen med pc'en i fanget, spiser påskegodt som vi kjøpte til halv pris og drikker kaffe til krampa tar meg. DA ble det endelig litt tid til å ordne litt på designet på bloggen. Men jeg får det altså ikke slik jeg vil ha det. Bildet vil ikke midtstille seg og alt blir bare feil. Den siste timen har jeg gjort mer skade enn nytte, så nå tar jeg meg en pause!


I går var jeg forresten opp til realkompetansevurdering! Jeg trodde jeg skulle på skolen og levere attester og papirer.. Men det var jo skikkelig avhør jo! Nesten rene muntlig eksamen!! Hehe.. Jeg kom jo totalt uforberedt og masse svare på mange spørsmål innen helse og medisin. Takk gode gud for at jeg er relativt oppdatert der så det gikk bra. Jeg har nå bestått vk1 og vk2 og er klar for v3 til høsten. Jeg vil fullføre utdannelsen jeg aldri har fått fullført. Så til høsten blir det da Helsesekretær utdanning på meg gjennom voksenopplæringstiltak. Er utrolig flott at vi får en sjanse til vi som var unge og dumme da vi var 16-17 år gamle!

***

Hva gjør forresten dere for å få bloggene deres så fine? Har dere lært dere programmering eller finner dere ferdige moduler der ute?

***

Noen andre enn meg som sliter med bloggen i Firefox?? Måtte gå over til explorer jeg.. får ikke logget inn, skrevet svar på kommentarer eller noen ting i Firefox.. :( Buhuu....

***
**
*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...