31. mai 2011

Shabby chic i skogen!


Jeg var å gikk tur i skogen i dag. I skogen er det en gapahuk med diverse kasser og ymse som barnehager og unger i nærheten benytter seg av. Syntes slike gamle kasser osv er så sjarmerende. Dette ser ut til å være en gammel militærkasse.. ? tror jeg...




Også til slutt vil jeg gjerne vise frem denne nydelige stubben..


Syntes gamle stubber er så utrolig vakkert. I vår hage har jeg blandt annet postkassen hengene på en gammelt dødt nedskåret tre :) Til uka skal et par andre stubber bli pidestall til noen hengeplanter. For NÅ er vel den fordømte nattefrosten borte håper jeg!!

Dette bildet er fra i vinter. Skal få tatt et nytt bilde når jeg får plantet om litt ute i hagen :)

I morgen håper jeg på varme og sol!

God natt alle sammen!


Klem fra Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...