16. juni 2011

Loppefunn - Søte små potteskjulere og ukas barneglede!

Disse 3 skålene skal snart få flere søsken og skal få stemorsblomster som leieboere :) Tenkte jeg skulle male en liten hylle med utendørsmaling og sette disse krukkene ut, når uteplassen blir ferdig :) Disse krukkene kapret jeg for 10 kr for alle 3!
Tror det blir fint jeg:)


Nydelig liten krukke til telys :) Kunne ønske jeg hadde flere slike! Også et loppisfunn. Betalte hele 1 kr for den!



Også kommer ukas barneglede!

Søt liten ku som min eldste sønn laget i plastelina da han var liten. Den har hengt på veggen min bestandig siden den kom i hus, og den vil nok henge der til den enten går i oppløsning eller forsvinner på annet mystisk vis.. 

Ignorer veggen bak!!! Stygge greiene som er på kjøkkenet som vi ikke har fått pusset opp enda... Hjem blir til over tid sier jeg bare...


I morgen må jeg ut å se etter ny minnebrikke til kameraet.. vet ikke om det går en fotodemon ute om dagen.. syntes jeg leser om det ene kameraet etter det andre som går dukken, og nå var det altså minnebrikka mi sin tur. Kanskje vi sliter de ut??? hehe...

I dag har jeg fått gjort en masse hjemme, så jeg gleder meg til å få tatt litt bilder etter ommøbleringen :)

Klem fra meg til dere alle søte vesener som leser her inne :)

4 kommentarer:

  1. Hei hei:)

    Tusen takk for dine alltid så lange og koselige kommentarer:):)
    Potteskjulerne var kjempesøte:)
    Og den nydelige lille kua fra gutten din da!! Slike ting som gjør det verdt å leve:)

    Håper du får til å bli med på treff:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Hei søte deg! Først; takk for koselig kommentar og gratulasjon på bloggen min! Da må jeg jo selvsagt følge deg - bloggen din virker jo kjempefin! Og sist; den kua er det kuleste jeg har sett på lenge hva barnekunst angår - den hadde jeg vernet med nebb og klør altså! Selv har jeg fått dorullenisser og tegninger, men en slik ku!!?? Nope.. Klem Cecilie

    SvarSlett
  3. Hei Monica ! :)

    Først vil jeg takke for en fantastisk fin kommentar. ♥ Og at den var lang gjorde det bare enda koseligere, hihi... Du virker som ei super jente som jeg håper å se mer av her inne. :)Setter stor pris på at du ville dele litt med meg. ♥


    Godt å høre at dere kom dere ut av det forrige huset. Ikke et bra miljø å bo i det nei, uff... Kan tenke meg at det må være en stor lettelse å ha flyttet inn i et nytt hus. :)

    Tjueti er en perfekt alder, hihi... Skulle ønske jeg var det enda gitt. ;)

    Godt å høre at ting ordnet seg for dere. ♥

    Du er ikke alene om å være veldig sjenert, men jeg kan fortelle deg at du har ingenting å frykte når du skal møte LykkeLise. :) Hun er en fantastisk jente som er lett å prate med. :) Og dette kommer fra meg som er like sjenert. Så tror nok du får det veldig koselig på bloggtreff jeg ! ♥

    Er helt enig med deg om at hjem blir til over tid, kan faktisk ta flere år før man får det slik man vil. Men resturering av et hus tar jo lang tid i seg selv, og når det skjer ting uventet må man bare være tålmodig og ta tiden til hjelp. ;) Gleder meg til å følge med framover.

    For en skjønn ku sønnen din har laget, herlig ! ♥
    Er så kos med slike ting barna har laget. :)

    Disse hjertene jeg lager kopierer jeg bare og limer inn. ♥ Fort gjort det altså, men på noen pcer går det ann å trykke alt+3 for å få fram hjerte, men dette går ikke på min mac. Ellers har du et tegnkart på pcen din og kan kopiere tegn fra det. :)

    Ha en kjempefin helg, kose dere ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Ehhh, ble litt lang denne også gitt. Hehe... ;)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...