13. juni 2011

Mandagsfri gir grublerom

Først og fremst må jeg takke for alle hyggelige kommentarer. Skal si det gleder stort og lukke opp pcen og finne så mange søte ord :) Tusen takk :) *rørt*



Nå har jeg gått i hele dag og fundert og lurt på hva jeg skal finne på her hjemme. Jeg fant et par gamle hylleknekter og en gammel hylleplate i kjelleren i går, så moxamannen og jeg ble enige om å lage en hylle av det. Knektene er for store, men vi setter de på høykant så skal moxamannen tilpasse de med vinkelsliper. Hylleplaten har en del sår og skader, men jeg maler den hvit og lar skadene skinne igjennom. Bilder kommer når jeg får hengt den opp når malingen tørker :) Videre er jeg igang med en gammel krydderhylle jeg fant i en bruktbutikk. Slike små fremsteg gleder meg så mye at jeg setter igang med ommøblering og storvask! I dag fikk kjøkkenvinduene en omgang med skurefilla etter at jeg så pollenskolder på vinduene da jeg gikk igjennom bilder jeg hadde tatt! Og jeg som vasket vinduene for et par uker siden a gitt..



..syntes jeg fikk det til fint med norgesglass og nye blonder i alle fall.. :)


De mørke trestakene ble jo virkelig flotte med hvite blondebånd:)






















Og et gammelt syltetøyglass med bånd og noen hvite steiner i bunnen ble den vakreste plassen for et halvbrent rosa kubbelys..




Da skal jeg fortsette å rydde og kose meg litt før jeg lister meg ned i kjelleren med maleklær og pusser litt mer på prosjektene jeg har på gang :)

Kos dere  og heia heia til Sarpsborg 08 i kveld!!

1 kommentar:

  1. Hei Monica :)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg :)
    ... og så fant jeg bloggen din også ღ La meg
    til som følger her hos deg, slik at jeg kan
    titte innom igjen :) Ønsker deg en flott
    uke, klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...