17. juni 2011

Fornyet lampe og hjemmelaget tag..

Det flotte sommerværet uteblir, så da blir det å pusle inne :)  Her flekket jeg ut et lite rosedesign i reklamebladet til Til Bords også fant jeg frem taggen som hang på den nye buksa til moxamannen og i penalet til lillegutt fant jeg frem skolelimet!

Beklager dårlige bilder, men jeg knipser bilder med ungenes billige nikon coolpix da det viste seg at det slettes ikke var minnekortet som ikke virket til speilreflekskamera, men selve kortleseren i kamerat.. buhuu...

Hjemmelaget tag !

Og voila så hadde jeg en romantisk, shabby og unik tag som bare jeg har :) Deretter fant jeg frem et par kongler vi fant nede ved brygga her om dagen, hampsnøre og litt blonder :) Lampa fikk også en ny blondekant :)

Pimp my lamp


Men til tross for puslerier er jeg depp... det regner og jeg får ikke tatt skikkelig bilder :( Så da dro jeg en tur i butikken.. skulle på europris for å kjøpe startgass til moxamannen og gjett hva jeg fant der! Jo sinkspray og hvit vanlig hobbylakk. Så i kveld skal det sprayes villt! :) Dessuten måtte denne lille stakkaren bli med hjem.. da ble det i alle fall litt sommer på spisestua



Jeg har egentlig mye mer å vise frem, men jeg syntes det er deprimerende og ikke få tatt bedre bilder. Så derfor venter jeg til vi får fikset kamera ;)

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så kreativ du er. :)
    Likte godt den tagsen.
    Ønsker deg en fin kveld videre.
    Kommer tilbake til den fine bloggen din. :)

    SvarSlett
  2. Takk for gode tips ;o)))

    Ha en flott helg videre ;o)
    STOR klem Elisabeth ;))

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...