8. juli 2011

Fortsatt sykdom i hus

Her hjemme er det fortsatt sykdom i hus, så er ikke så mye på nett.. først dårlig mage, øyekatarr og deretter over i forkjølelse med høy feber. Så nå har vi haltet i over 1 uke her hjemme og er rett og slett møkka lei sykdom. Men vi får se det på den positive sida.. Det er bedre at vi er syke nå og ikke til neste uke når vi reiser på ferie. ;)

Pga sykdom har jeg ikke fått gjort så mye hjemme. Men jeg prøver så smått å få ordning i stua.. har liksom ikke fått ordnet det til så vi har fått det skikkelig pent enda. Leter etter en egnet tv benk, så enn så lenge får det duge med en gammel kommode. Syntes tv'er er så stygt og aner ikke hvordan jeg kan få det pent der hvor tv'en står.. Gruff og gru sier jeg bare...

Jeg fant frem noen gamle nycoflasker jeg og moxamannen fant på en tur en gang. De kom til sin rett i en gammel hylle jeg hadde stående. Tenk dere at de nydelige nycoflaskene fant vi nedgravd i bakken ved en natursti!! Fant flere andre små fine flasker, samt et gammelt tiedemannsaskebeger som en samler kjøpte av oss for 600kr.. hehe.. Sikkert noen som har kastet søpla si der for ørten år siden..

I morgen skal denne flotte hylla opp på veggen, som vi har laget av en gammel planke som er frest og malt eggehvit. Hylleknekten har vi skåret av ene festet på, slik at vi bruker den stående i stedet for liggende... huff.. vanskelig å forklare.. men knekten var ment til brede plater og vi har lagd den om til smale for å si det sånn..

Også fant jeg dette håndtaket til en gammel spade eller noe bak i skogen.. Var det søppel?? Neida.. jeg tok han likesågodt med hjem, gav han en varm deilig dusj og fant frem et blondebånd til han jeg :) Så nå henger han så fint på veggen!! Skal få tatt bedre bilder dere, her knipser jeg i vei med mobil frem til jeg får meg ny minnebrikke til det andre kameraet ;)

Vi drømmer om badestrand og ferie her vi ligger på sofaen om dagen og hoster og harker..


Nå skal jeg legge meg, også håper jeg i morgen på bedre vær og friske barn! Øverst her ser dere minstegutt blid og glad med høy feber under teppet, selv med 39 i feber smiler den ungen! Helt utrolig! :) Storebror har kommet seg i litt bedre form og leker litt med modelleire og koser seg... Han største er med onkel på jobb som er tattoartist.. kan tro det er kult for en gutt på 13 og sitte i tattosjappa og se på onkel tatoverer de tøffe gutta!!

6 dager til vi drar på ferie.. Gleder meg virkelig som en liten unge!!

2 kommentarer:

  1. Så kjedelig å høre at dere fortsatt er syke:( men bedre å være syk som du sier nå, enn i ferien deres. Håper dere er friske snart:)

    her er det lite tid til blogging, jobber hele juli og prøver å få vært mest mulig ute når jeg har fri:) Sitter på jobb nå, men skal snart hjem å hente snuppa og ta en tur på Glommafestivalen:)
    Føler meg litt uggen i kroppen, så håper ikke jeg brygger på noe...

    Masse god bedring og god ferie:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Det skulle han visst, han som kastet tobakksboksen sin for mange år siden, at noen var villige til å betale det som sikkert var flere månedslønner den gangen, noen år senere. Han hadde sikkert fått sjokk, hehe.

    Når det gjelder TV, vet jeg at mange putter den inn i et skap, så kan de "kvitte" seg med hele greia når den ikke er i bruk ;-) Skulle gjerne gjort det her i huset, men TV'n er nok litt for bred for et vanlig skap er jeg redd :-/

    Kjedelig med sykdom på sommeren, men håper det slipper hos dere før ferien står for døra.

    Ha en superduper helg, forhåpentligvis med basilluskene ute av huset :-)

    Busteklem

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...