1. juli 2011

Sykdom og hjemmekos

I skrivende stund skulle jeg egentlig ha kosa meg ute sammen med noen herlige bloggjenter (blandt annet LykkeLise og Bustenellik.. ) Men i stedet sitter jeg her i stua og er helt ute av stand til å gjøre noe som helst. I hele natt har ungene vært våkne, kastet opp, og i det hele tatt har det vært tungt. Når de endelig sovnet sånn i 8 tiden på morgenen var det selvfølgelig min tur.  Jeg er innmari svimmel og var hos legen tidligere i dag for å sjekke dette. Hadde veldig lavt blodtrykk så det var nok det. Ny kontrolltime til uken.

Nå skal ungene og jeg rigge oss til rette i sofaen med cola og salt potetgull. Det er standard dårlig mage kos her i gården.

Så krysser jeg fingre og tær for at dette går fort over.. og at damene på brygga får en helt fantastisk kveld. 

 

Orker ikke rydde, knipse bilder eller finne på noen kreative interiørinnlegg på et par dager nå tror jeg.. men jeg lover å blogge om hvordan jeg bor til uka..  Har jo ikke vist frem så mange rombilder ennå i og med at det er litt oppussingskaos her hjemme og mangel på riktige møbler (enn så lenge... vi er på evig jakt...)








Nei, nå skal jeg dykke ned i potetgullbollen og håpe at matlyst og energi finner vei tilbake i kroppen min :)

God helg alle sammen! Klem fra Monica

4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Riktig god bedring til alle sammen! :)

    SvarSlett
  2. Hei :) Uff, høres ikke helt godt ut hos dere. Kjempe god bedring til dere alle sammen og håper dere får en fin helg selv om er syk. Klem :)

    SvarSlett
  3. Så kjedelig at du har blitt syk! Håper det går fort over :-) Vi hadde det veldig koselig på brygga i dag, selv om jeg personlig stemmer for Sarp neste gang ;-) Håper det passer for deg neste gang vi skal treffes!
    Fortsatt god bedring, og god helg :-)
    Bustenellik

    SvarSlett
  4. Riktig god bedring til dere.
    Håper dere er friske og raske
    igjen snart.
    Klem Mette.

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...