14. desember 2011

Antikk tekanne fra Marokko

Denne herligheten tok vi med oss hjem fra Marokko :) Det er en antikk tekanne for peppermyntete. Egentlig skulle de ha 300 dirham for kannen. Men jeg klarte å prute den ned i 80 dihram. Noe som jeg har forstått i ettertid var en super god handel for en eldre brukt tekanne der nede :) 80 dirham er ca 75 norske kroner..

Nydelig tekanne som jeg også har kjøpt med mengder av peppermyntete til :) Mmm...
Flotte detaljer..

Litt marrokansk godteri måtte vi jo også ta med hjem.. Dette smakte helt forferdelig. Det er rett og slett honey korn med farget sukkerkliss! Var så søtt så det gjorde vondt i tenna! Men.. det var jo fargerikt og morsomt da, og det var ikke verre enn at det pryda godteskåla i helgen :)



Tentamen besto jeg med glans i dag :) Fikk en 5'er i labratorie og en 5'er i skiftestue. Digital diktering og case får vi karakterene på først i januar, men jeg tror det gikk bra med den også :) Så nå har jeg juleferie frem til 9 januar! Gjett om jeg skal kose meg med god samvittighet!


1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med flotte tentamensresultat. :) Den kanna var du jammen heldig med,lekker var den.
    Klem Mette.

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...