13. desember 2011

Luciadagen er over..

Luciadagen er over minstegutt gikk i luciatoget på skolen og delte ut lussekatter til de eldre barna på skolen.. Jeg leser til siste tentamen i labratorie og skiftestue, så ingen lussekattbaking idag. Men etter tentamen i morgen er det jammen juleferie på meg! Moxamannen har satt inn nytt toalett på badet i kjelleren, skiftet utgangsdør og faktisk foreslått å kjøpe hvitt flossteppe til å ha i stua! Hva viste vel jeg om at en liten skapinteriørnisse bodde inne i han!


Vi giftet oss jo i november.. og midt mellom julestri, tentamenslesing og basselusker.. så må jeg jo finne plasser til alt det flotte vi har fått! Dette vakre kortet fikk jeg av min svigerinne.. venninnen hennes har lagd og jeg syntes kortet var så nydelig at det fikk plass i en liten hylle på veggen i stua :) Nydelig ikke sant?



Vi var så heldige å få Villeroy og Boch sitt service Grey Pearl. Så nå har jeg komplett kaffeservise til 6 personer. I middagservise vil jeg samle på White Pearl. Vakreste serviset jeg vet om :) Vi fikk også komplett Haradanger bestikk SILJE het den serien vi fikk. Komplett til 12 personer. Egentlig ønsket jeg meg veldig serien NINA, men svigermor mente iherdig at kvaliteten var såå mye bedre på Silje. Først tenkte jeg å bytte til det jeg egentlig ville ha, men så liker jeg liksom det andre veldig godt etterhvert også.. selv om det ikke er helt meg med kantete linjer.. Glad for å endelig ha et skikkelig bestikk å dekke bordet med er jeg uansett :)

Silje.. dette fikk jeg til 12 personer :)

Dette var egentlig det jeg ønsket meg, men jeg begynner å like Silje bare mer og mer inser jeg nå..

Nei, nå skal jeg ikke sluntre unna mer.. frem med skolebøkene igjen!

1 kommentar:

  1. Mye for deg på engang:)
    Men deilig å være gift vel?;)
    Og så mye fint dere har fått:)

    Har du meldt deg på bloggtreffet?
    Det er egentlig for sent nå, men du kan stå på venteliste da... om noen melder seg av. 50 damer kommer, masse flotte sponsorer. 14. jan. i fr.stad.
    Send en mail til storstepia@hotmail.no om du vil;)

    Klem Lise

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...