28. desember 2011

Nå skal jeg

Ut å kjøpe søplesekker, kasser og kastevilje! Nå er jeg lei av å ikke ha plass i kjelleren så nå er det slutt på langsom sortering og tankegang ala ; Kan jo hende noen andre trenger eller kanskje vi får bruk for det senere... NÅ skal ALT ut! Kjelleren vår er 100kvm med skrot vi aldri har bruk for!

Vi har bestemt oss for å pusse opp ferdig kjelleren, kjøpe oss en ny salong og deilig flossteppe og bli flinkere til å bruke kjellerstua. Kjelleren har potensiale, men til nå har det blitt en oppbevaringsplass for skrot.


Her jobber jeg om dagen.. nå er den stygge murtrappa malt hvit og senere i dag kommer det på strappetrinnstepper i beige :) veggene skal få hvitmalt faspanel.. Bilder kommer når ting blir ferdig :)

Kan også røpe at jeg snart setter i gang med min første GIVEAWAY! Snart 10000 besøk og det må jo feires! ( Ja jeg vet.. det er dagsbesøka omtrent for dere som har godt fotfeste her inne.. men for lille meg er det behov for å feire tistusen også ;) )




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...