22. desember 2011

Nytt design på bloggen

Etter katastrofe før i dag klarte jeg å lage et nytt design på bloggen som lignet det gamle :) I tillegg klarte jeg endelig å lage en fin topp til bloggen :)

Ungene har kommet hjem med mye fin julepynt fra juleverkstedet på skolen. Det har fått plass i tallerkenhylla på kjøkkenet :) I tillegg har jeg fått satt opp juletallerkene jeg fikk fra svigermor da jeg manglet servise til julemiddagen for noen år siden. Syntes de passet så fint i hylla og de skal nok få sin faste plass der hver jul fremover nå :)

Nå sitter ungene under juletreet og titter på gavene.. de gjetter i vill begeistring på hva som skjuler seg i pakkene :) Slike ting er jo såååå rørende.. for de er nemmelig helt på vidda... hehe...

Nei, nå skal jeg slenge meg på sofaen og nyte juleroen.. Hadde det ikke vært for CDON.no så hadde vi kunne tatt helt juleferie nå.. MEN.. vi bestilte julegavene til ungene derfra (Nintendo 3DS) for en stund siden. Varene lå til pakking, deretter som sendt.. Men da vi forventet varene i posten for halvannen uke siden så vi plutselig at orderen sto som kansellert. Og her begynte marerittet. Vi er over 3000kroner fattigere. CDON gjør ingenting med systemfeilen som de kaller det, og svarer ikke lenger på noen hendvendelser via kundeservice på nettet. Ikke finnes det et telefonnummer og oppdrive heller :( Så dermed må vi ut på jakt i morgen og se om vi finner 3DS et annet sted.. Siste gang vi handler julegaver hos CDON for å si det sånn. Kompensasjonen for at vi ikke får varene våre er at vi får gratis frakt på neste ordne!! Det er nesten så man kan kalle det hån!

Håper ingen av dere andre har vært uheldig med julehandelen på nettet ;)

Ha en fin bittelille julaften alle sammen!

1 kommentar:

  1. Off det var dårlig behandling av CDON, fri frakt neste gang liksom! Akkurat som man har lyst til å handle der igjen etter det :\....
    God jul!! :)
    -klem fra Ida-

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...