25. desember 2011

Takk alle for en trivelig jul!

For en fantastisk flott jul jeg har hatt.. eller forresten.. jeg har hatt det fantastisk i hele desember jeg! MYE har kommet på plass i heimen og takket være gavekort og pengegaver til bryllupet har vi fått kjøpt masse som vi virkelig trengte :) Også har jeg endelig begynt å få orden på bloggen min. Mange er koselige pg kommenterer og jeg ser at telleren sakte med sikkert går oppover :) DET er koselig :) Selv om jeg er ustrukturert, lite flink til å ta bilder og skriver på nivå med en barneskoleelev så ser jeg jo at mange kommer tilbake til bloggen min også :) Det varmer et bloggehjerte vet dere :)


Til jul så fikk jeg så mye fint :) Blant annet 6 drammeglass til Augustin serien fra Hadeland. Fra før av har jeg settet til lyst øl, så nå er det ikke lenge til det er komplett :) Fikk også 12 dessertskåler av serien komet og et kakefat i samme serie. Det hadde vi hjemme da jeg var liten, så det har jeg alltid ønsket meg. Ikke koseter det rare kronene heller og jeg syntes skålene er noe av det vakreste du kan dekke et bord med når man spiser is, multekrem eller riskrem :)


Av søstra mi fikk vi jo bare verdens søteste gave! En flott hvit lykt fra Princess med 2 kubbelys som hadde favorittbryllupsbildet vårt og bryllupsdatoen vår på seg :) Ingen gave har rørt meg så mye noen gang!

Videre fikk jeg 4 pynteputer fra Kid, en håndlaget pyntepute og løper i grått stoff med blomster på, gode hjemmestrikka raggsokker, maskara, eyeliner, 2 middagstallerkener til serviset vi samler på, kranser i zink, bilde av tantebarn, konfekt, vin, gavekort og penger! Jeg MÅ ha vært snill i år :) Og pga flotte julegaver har jeg MASSE å blogge om fremover :)

Nå står rester fra julemiddagen i komfyren.. det ble pytt i panne av medisterkaker, sosisser, julepølse, ribbe, poteter og grønnsaker. Det blir nok godt tenker jeg :)

Etter maten skal kvelden tilbringes under teppet og vi skal kose oss glogg ihjel :)


Slik så spisestua ut før julegavepapir, papp og bånd dekket store deler av hjemmet vårt :)

Håper dere har hatt en fin jul alle sammen! Nå gleder jeg meg til å høre hva dere har fått for noe spennende :)

Klem Monica







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...