19. januar 2012

Funn på bruktbutikken

I dag dro jeg til bruktbutikken for å kjøpe noen fler norgesglass. Dessverre hadde de bare 2 stk inne nå, men jeg fant en herlig mugge fra rørstrand! Leta lenge etter flere deler til dette serviset.. fargen er bare helt nydelig! Elsker den!


Muggen er grå, men med et snev av litt petrol aktig også.. Den er kjempe fin :) Norgesglass får jeg aldri nok av, så jeg drar jevnlig innom bruktbutikken for å finne noen :)


Ungene kjøpte seg et par bøker der og bruktbutikken serverer gratis vafler.. Alltid en hit å dra dit da :) Ungene sitter å ser i ene boken nå, og vi fikk øye på at boken er i fra 1950! Det som er så utrolig er at boken ser splitter ny ut! Mange herlige bilder og flott verdenshistorie :)

Nei, nå skal jeg vaske ferdig norgesglassene og muggen og fylle glassene med krydder og finne en fin plass til den flotte Rørstrand muggen som jeg endelig har blitt en stolt eier av :)

Noen som vet hva slags servise fra Rørstrand dette er? Ligner veldig på Swedish Grace.. men det er liksom ikke det heller.. tror jeg...

2 kommentarer:

  1. Kjempesøt mugge!!
    Fin kveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Vafler... Bruktbutikken på Kurland? :-)
    Mugga var jo bare kjempeflott! Der gjorde du et kupp ;-)
    Når det gjelder bloggtreff her hos meg, har vi ikke bestemt noen tid enda, så du kan i grunnen være med å bestemme slik at det passer for deg ;-) Er du på FB?

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...