17. januar 2012

Gamle barndomsminner

Her om dagen blogget jeg om besøket mitt hos pappa.. og da fortalte jeg jo om at jeg fikk med meg det vakreste bildet jeg vet om, nemmelig bryllupsbildet til kjære mormor og morfar. Morfar var alt for meg da jeg var liten. Han sang i kor og jeg satt ofte på fanget hans og sang.


Nå er bryllupsbildet på plass på hedershylla og jeg har funnet frem de gamle sangbøkene til mamma. Disse har jeg og morfar sittet med i timesvis og sunget :)


Bøkene er så herlig slitt. De var slitte allerede da jeg var liten og jeg har som min mor satt mine prydflekker i bøkene.. (fargelagt litt med neglelakk og sånn..) hehe.. Disse bøkene betyr utolig masse for meg og de lukter akkurat sånn som det luktet på boden til mormor og morfar..

I dag fikk vi hentet et bord i Askim også.. Vi kom over et spisestuebord til 200kr :) Det har svart understell og er litt slått i bordplaten.. men jeg elsker det slik! Når sommeren kommer skal det pusses ned og males :) Nå gjenstår bare jakten på 6-8 spisestuestoler som kan passe til..


1 kommentar:

  1. Koselig med slike minner,herlig bilde og sangbøker. :)) Håper det går bra med pappa`n din.
    Klem M

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...