13. januar 2012

Spisestue og div. ønskes kjøpt

Sitter på finn.no og tråler.. Men tenkte jeg skulle prøve her inne også.. Er det noen i Østfold, Oslo eller Akerhus som har en spisestue med 6 eller 8 stoler til salgs? Er også på utkikk etter ektorp 3+2, bokhyller, gammel sjenk, skatoll og skap.. Har ikke stor kraftig lommebok da jeg studerer om dagen..


Som jeg blogget om i går.. forsvant brått denne spisestua fra oss.. så nå må vi få oss en ny ;) Litt upassende å bruke penger på spisestue nå midt i oppussingen.. men... MÅ ha spisestue og.. Send meg gjerne en link i kommentarfeltet under med bilde av spisestua.. Har som sagt ikke all verdens å rutte med akkurat nå så dyre spisestuer og sånn er ikke aktuelt akkurat.. i alle fall ikke nå ;)

Klem Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...