16. februar 2012

Mange baller i lufta?

Nå tror jeg virkelig jeg har altfor mange baller i lufta! Vi pusser opp bad og kjøkken pluss et soverom.. sånn litt her og litt der.. MEN.. det skal sies at badet er 90% ferdig nå, kjøkkenet sånn 60% ferdig og soverommet til mellomste poden er vel også 90% ferdig. Så det klager jeg ikke på altså..

MEN.. når det i tillegg er karneval på skolen, mellomste blir 8 år til helgen og alt det som hører til, Moxamannen er på jobbintervjuer, jeg har prøver i et kjør på skolen og NÅ har jammen influensaen satt sitt inntog her også.


Vi har heldigvis invitert klassekompisene med på Leos lekeland i stedet i år. Så slipper vi i det minste og lage gele, bake kaker og rydde som gale.. men når jeg titter på bildene fra i fjor så savner jeg det jo litt ;)

Stakkars yngstemann som ligger slått ut med feber og er kjempe lei seg for at han ikke kan gå på karnevallet i kveld i nye stormtrooperkostymet sitt.. Han har lagt seg litt nå i håp om å sove bort basseluskene til 17.30 sånn at han kan gå likevel.. Det er lov å håpe, men med den hosten som drønner i veggene her.. har jeg mine tvil :( 


Nå ser jeg jo at jeg jammen har passert 10000 på telleren også! 
Husk min giveaway! 


2 kommentarer:

  1. Lykke til med alle prosjektene,feiring og karneval!! Og god bedring i huset!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Lykke til med bursdager, karneval og alle prosjektene. Håper influensaen er snill mot dere og ikke blir så lenge.
    Ha en flott helg :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...