26. september 2012

Det blir litt netthandel kan du si..

Jeg kjeder meg veeeeeldig her jeg ligger på sofaen.. og det blir dyrt! For å få tiden til å gå surfer jeg.. jeg surfer og jeg surfer og jeg surfer nettbutikker. Jeg ser etter inspirasjon sier jeg til meg selv.. men sannheten er at jeg går på det ene "kuppet" etter det andre..

Ny duk/løper fra Ellos

 På KidsBrandStore til eksempel..Der skulle jeg bare se litt og endte opp med å bestille 2 herlige vinterjakker til ungene. På mpx.no skulle jeg bare se etter et trådløst system til hjemmekinoanlegget for Moxamannen og endte opp med en handlekurv med hele 10 skylanders figurer til ungene.. De kosta bare 39 kr stk, et tilbud som er for godt til å gå ifra.. Ungene samler jo, så da har jeg et par belønninger liggende i en hemmelig skuff.. (inne i mellom så er jeg såååå lat og feig at jeg gir opp å være streng mamma. Da er det lokketeknikken som kommer til.. Rydder dere rommet på 30 minutter skal dere få en premie av meg! Og vips! Så er rommet ryddig på 7,8 minutter!!)

Mikk-Line jakke til minstemann og en Burtonjakke til mellomste... Eldstemann bor jo hos faren sin, og er såååå sær på klær.. så han får penger og får handle jakke selv.. hehe...

Også var jeg innom Ellos den pakka kom i dag..  Nydelig duk, nydelig potte til orkideen min og gardiner til kjellerstua.. Men DET blogger jeg om når kjellerstua er ferdig ;)

 
 Bildene blir veldig uklare.. tror jeg må rense linsa etter at ungene har lånt kamera... ;p

Også var det hm da.. der kom jeg over et par putetrekk, vinterbukser til ungene og nytt dusjforheng.. Men... pytt pytt... Jeg har vært flink og solgt ting jeg ikke trenger på finn.. Så jeg har nesten tjent inn det jeg har brukt allerede :) 

Moxamannen derimot.. han har impulskjøpt et side by side kjøleskap på finn som han mener er bedre enn fryseboksen min på matboden. Det blir finere og vi får plass til drikkevarer! Sant nok, for vi trenger ofte plass til brus, vann og øl. Spesielt når det er selskaper og jeg i tillegg trenger et sted og sette gele og kaker!! Men det er jo fortsatt ikke fryseplass nok! Vi har en stor fryseboks full av frysevarer.. men det i bunnen er kanskje bare ting å kaste likevel... og hvem vet.. med litt omorganisering av alt som ligger i hauger i fryseren kanskje vi likevel vil få plass til all maten i skuffene på fryseskapet???

Også har han kjøpt hjemmekinoanlegg.. Det syntes jeg nesten var bra for det trengte vi.. og best av alt! Det var hvitt! Og da ble det ikke så synlig i stua!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...