16. september 2012

Hjemme fra Polen

Da har jeg og Moxamannen fått Hollywoodsmil! Vi har nemmelig vært på tannlegeferie i Polen :) Alt av amalgan er fjernet og tennene er i tipp topp stand. Har lenge gått og tenkt på dette og nå ble det endelig gjort alvor ut av praten. Vi tror nemmelig at amalgan er roten til alt ondt, så nå skal det bli spennende og se om helsegevinsten kommer.. hehe.. Uansett var det vel verdt pengene. Utrolig pent og titte inn i munnen og se at alt er hvitt og pent og ikke sort og blankt..



Vi var i Szczecin i Polen. Flott by med masse sjarm :) Nå var jo vi så og si kun i tannlegestolen, eller i senga på hotellrommet og ventet på at bedøvelsen skulle gå ut.. (så jo ut som slagpasienter vettu... halve ansiktet hang og slang og var super hovent.. ) Men heldigvis var hotellet veldig fint. Bildet over er tatt av gangen rett utenfor hotellrommet  =)


Senga var supergod med MANGE puter! Det liker vi!


Det var også masse stæsj på hotellrommet.. tøfler, shampoo, balsam, bodylotion, sysaker, badehetter, gratis flaskevann osv.. Sånt liker vi også!
Syntes alltid det er så moro å rote igjennom å se hva som er der! 


I morgen skal jeg blogge litt om mitt seneste oppussingsprosjekt.. en kommode som jeg egentlig skulle slenge fikk en sjanse til =)

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen! =) Naturlig stilmix kan jo bli spennende!! Kunsten er kanskje å få det til å gli litt inn i hverandre, men det får du nok fint til tenker jeg. Ja, amalgan tror jeg er bra å få ut av tennene. Jeg har tatt ut det jeg hadde jeg også, men har gjort det her i Norge. Dere sparte sikkert noen lapper på å reise til POlen kan jeg tenke meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi sparte nesten 30 store lapper :) Og det er jo 30000 som vi kan bruke på oppussing i stedet!! =)

      Slett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...