17. september 2012

Kommode Før/Etter

Jeg hadde en gammel kommode som jeg var såå lei! Kommoden var i sin tid i lakkert furu med treknotter. I perioden hvor alle møbler skulle mahognybeises fikk den en omgang med beis og da jeg fikk min elsk på landstil/shabby chic ble den pussa ned og kalkbeiset.

MEN.. kommoden var ikke pen! Den fungerte ikke som rotekommode i kjelleren en gang! Så her for en stund siden var jeg 110% sikker på at den kommoden rett og slett skulle leveres på bruktbutikken.. MEN... Så hadde jeg litt gråmaling til overs.. (Sort Pepper)

Og dette ble resultatet :) 
Selv er jeg veldig fornøyd og jeg har nå plassert kommoden ved siden av sengen frem til jeg finner egnede nattbord :)


Slik så kommoden ut før..


Den passa ikke så godt inn på soverommet heller, men jeg har allerede bestemt hvor kommoden skal få stå! Vi pusser jo opp hele kjelleren sakte men sikkert, og under trappa passer denne perfekt! Soverommet vårt er jo også helt grøss og gru! Malt leca rett og slett! Vi skal om tid og stunder pusse opp soverommet også.. men først og fremst skal alle de andre romma bli ferdige.. Vårt soverom syntes jeg liksom er det minst viktige rommet i huset ;) 

Skal jeg vise frem stygt lecasoverom i morgen tro?

3 kommentarer:

  1. Kommoden ble kjempefin,fargen e jo lekker!!
    Har en sånn i kjelleren som har vært igjennom alle disse fasene som din...nå står den hvit og slitt og rommer verktøy og sånn...
    Men når jeg ser din,øyner jeg håp!! :-)
    Finfin ny uke ønskes deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Så lekker den ble i grått.
    Kjekt at litt maling skaper så stor forandring.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Så fint det ble!

    Litt maling ordner det meste;-)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...