10. november 2012

Et gammelt skrivebord..

Vi har vært så heldige at vi har arvet et gammelt gammelt skrivebord. Det har stått i yttergangen i et par uker i mangel da vi har vært så skrøplige at vi ikke har klart å bære det ned i kjelleren før i går.. Nede i kjelleren holder vi ennå på å pusse opp og det ser helt bomba ut.. men mellom to gamle boddører klarte vi å finne en liten plass.. og der skal den få stå til vi får en verdig plass til den.. Bilder av plassen den har fått kommer til uka ;) Må jo se om jeg får pynta litt så det blir bloggbart :)

Enn så lenge får dere derfor se hvordan det ser ut før stæsj kommer på plass. Ønsker meg en gammel skrivemaskin nå kan du si :)




Nydelig ikke sant? Vi snakket om å male det hvitt.. men det slo vi raskt fra oss.. det er så mange gamle sjarmflekker på skrivebordet.. som mattestykker som er rablet ned på bordplata osv.. de syntes ikke så godt, men vi ser dem.. og gull verdt er dem.. =) tenk at det er tippoldefaren til barna som har sittet ved dette skrivebordet og gjort sine hjemmelekser en gang i tiden? Slike ting må man bare ta godt vare på :) *elsk*

Ha en god helg alle sammen! Jeg og Moxamannen har 1 års bryllupsdag til søndagen.. så i morgen tar vi en bedre middag og litt i glasset for å feire oss to.. og til søndagen gir vi hverandre en gave på morgenen i lag med at barna kommer med sin farsdagspresang =) Jeg vet noen har flotte fester på bryllupsdagene sine og gjør stor ståhei ut av det.. MEN.. vi har en oktober med bursdager annenhver dag... så vi er sååååå ferdig med feiring..  Deilig å bare være hjemme "oss to" og ta en date ;)

2 kommentarer:

  1. Ååå så fint :)
    Dette hadde jeg beholdt sånn det er, mye sjarm og historie ;)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Det var superfint snuppa:):) veldig misunnelig her...
    akkurat sånn jeg er på jakt etter til den svære, fæle pcen
    til mannen... han kom drassende med ett *holddegfast* i furu!! *grøss*
    så får fortsette å lete...

    Nyt daten da <3 og masse gratulerer med 1 år:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...