7. november 2012

Sitteputer fra Artwood og annet nytt..

Skulle på Skeidar for å kjøpe lampe til utleieleiligheten og kom hjem med 3 nye lekre putetrekk til putene til slagbenken, 2 nye sorte lysestaker til kubbelys, 2 telysholdere og noen rammer.. Tror dere jeg husket på lampa til leiligheten da? ..... Nei.. så da måtte vi en tur til på Skeidar dagen etter.. 

Litt bilderas fra Instagram i dag... Da vi har bytte leieboere oppe og samtidig har ordna med å få matboden i stand (viktig før jul) så har liksom hjemmet vært alt annet enn bloggbart ;p


Nye sorte lysestaker til kubbelysene! I alt det hvite har jeg fått behov for kontraster.. og da spisestuen ble malt mørke grå har lysten på helt svart kommet snikende.. Så disse sorte lysestakene var perfekte i kjøkkenvinduet. Vinduet er helt enkelt pyntet med 4 kongler og en brun krukke med en trollhassel gren i.. Veldig enkelt, men så høstlig og fint :)


Putene fra Artwood..  2 med ruter og 1 med striper :) Moxamannen og guttene var VELDIG glad for at mamma ikke kom hjem med enda mer hvitt... De lyse putene jeg hadde der fra før av holdt jeg på å vaske meg i hjel av. Slagbenken står ved kjøkkenbordet og er ungenes faste plass. Så kjekt med mørke puter. Impregnerte dem før jeg la dem på også, så er de litt greiere å bare tørke av..


Deilig å nyte kaffen når utsikten fra kjøkkenbenken er så høstlig og fin :)


Pusene begynner endelig å bli "venninner".. Lille Nussi får daglig streve med gamle sære Alvinmor.. Ja, du leste riktig.. Hokatta har fått navnet Alvin.. Sånn går det når smågutter får velge navn selv. Alvin freser og knurrer til lille Nussi som bare vil leke.. men inne i mellom gidder ho ikke mer.. :) Alvin er en minikatt av et slag.. er ikke store katta. Hun er snart 6 år gammel og som dere ser er det ikke lenge til lille Nussi på 15 uker er like stor.. Moren til Nussi var ei veldig stor katte, så i løpet av vinteren er det nok Alvin som blir "lillemor" tenker jeg ;)

Nå skal jeg ned i kjelleren og rydde. Til uka kommer nemmelig branntilsynet på befaring.. og da er det ok at ikke kjelleren ser "bomba" ut! Får helt fnatt av slike ting.. Liker ikke at fremmede går og titter i rom etter rom for å åpenbart kun se etter mangler.. Alt er nok i skjønneste orden, men likevel får jeg hetta.. ;p 

Ha en flott da alle sammen.. så satser jeg på å bruke fridagen min i morgen på å ta bloggrunden og se hva dere har pønsket på siden sist ;)

Klem klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...