5. mai 2015

Tonymoly Intense care dual effect sleeping pack

Denne deilige nattkremen har ikke akkurat det korteste navnet, så hold tunga rett i munnen! Jeg har kastet meg på bølgen av koreansk kosmetikk og kommer til å skrive om produktene jeg tester her.



Tonymoly sin sleeping pack lukter litt som Estee Lauder sin pleasures parfyme. Den trakk godt inn i huden og føltes helt nydelig på.. Sleeping packen skal vaskes av morgenen etter. Du merker ikke at du har på deg "maske" da den trekker godt inn. Morgenen etter var ansiktet "uthvilt" selv om jeg fikk et par timer for lite søvn.

Bare lukten av kremen fikk meg til å ville bestille denne i fullsize. Forelsket! Koreansk kosmetikk kan du kjøpe i koreanske nettbutikker eller på ebay. Pass på at selger sender fra Korea, da er du sikker på at du ikke mottar kopiprodukter fra Kina.














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen noen ord hos meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...